AnChoice 2.0 - nové funkce a ještě jednodušší administrace

AnChoice 2.0 - nové funkce a ještě jednodušší administrace

S radostí si Vám dovolujeme oznámit, že dlouho očekávaná nová verze systému AnChoice byla spuštěna dne 1.října 2012.

Můžete se těšit na řadu novinek, které Vám ještě více usnadní práci s klientem, ušetří Vás čas i náklady. V nové verzi je pro Vás připravena moderní administrace s přehledem nejpoužívanějších funkcí pro každodenní práci s klientem. AnChoice 2.0 byla navržena s maximálním důrazem na jednoduché a intuitivní ovládání.

Hlavní novinkou je změna vzhledu administračního rozhraní. Sloučili jsme tzv. horní a dolní administraci do jednoho kontrolního panelu, kde najdete všechny funkce Vašeho balíčku. Abychom Vám orientaci v novém prostředí co nejvíce ulehčili, doplnili jsme ke každé položce i-nápovědu. Veškeré úpravy teď můžete jednoduše provádět z jednoho místa a to včetně vedení databáze klientů a přehledů faktur.

Další významnou novinkou je možnost vytváření klientských účtů. Každý z Vašich zákazníků si nově může na Vašich stránkách vytvořit svůj účet a nechávat si zasílat nabídky podle vlastního přání. Vše generuje systém automaticky. Vy máte možnost v sekci KLIENTI monitorovat chování klienta na Vašem webu (např. co hledá, jaké novinky si nechává zasílat, jak často Váš web navštěvuje) a tomu pak přizpůsobit Vaši nabídku. Prostor pro přihlášení klientů si můžete aktivovat jako postranní panel v nabídce vytvořit nový postranní panel.

V neposlední řadě systém nově nabízíme vyhledávání podle počtu osob. Tuto funkcionalitu najdete ve vyhledávacím formuláři v části "rozšířené vyhledávání".

Pokud Vás novinky v systému AnChoice zajímají, neváhejte se na nás obrátit, rádi Vám vše představíme a nabídneme Vám možnost využití nových balíčků služeb.

02. Říjen 2012
nové funkce